تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۶:۳۵

اولین نشست هم اندیشی معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با برخی مدیران شرکتهای خدماتی و موسسات عمران و نگهداری شهرکهای صنعتی در کشور


به گزارش روابط عمومی شهرک صنعتی غیردولتی صفادشت ظهر سه شنبه بیست و دوم اسفندماه اولین نشست هم اندیشی مقیمی معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با ده نفر از مدیران شرکتهای خدماتی و موسسات عمران و نگهداری شهرکهای صنعتی در کشور برگزار شد. رهگذر مدیرعامل شهرک صنعتی غیردولتی صفادشت نیز به عنوان نماینده شهرکهای صنعتی غیردولتی کشور در این نشست حضور داشت.
در این جلسه که مقرر شد بصورت ماهانه برگزار شود مقیمی عنوان داشت: مسائل و مشکلات شرکتهای خدماتی جزو اولویتها و پیگیریهای ما هست که بدین منظور در ساختار جدید سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران مدیریتی مستقل تحت عنوان “شهرک‌های غیردولتی و شرکت‌های خدماتی” ایجاد شده است تا این ارتباط، تعامل و هم‌افزایی هر چه بیشتر شود و با یک مطالبه‌گری جمعی مسایل این حوزه حل و فصل گردد.

رهگذر نیز در این نشست به برخی نکات مهم درخصوص نحوه مدیریت شهرکهای صنعتی غیردولتی همچون موضوعات مدیریتی، مالی و حقوقی و همچنین مشکلات زیرساختی مواردی را عنوان کرد.
در پایان مقرر گردید در جلسه بعدی درخصوص راهکارهای برون رفت از این مشکلات بحث و تبادل نظر صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

تماس با ما

آدرس : استان تهران ، شهرستان ملارد ، صفادشت ، ضلع جنوبی میدان نبی اکرم(ص) ، موسسه غیرانتفاعی عمران و نگهداری شهرک صنعتی غیردولتی صفادشت

شماره های ثابت : 02165435451 _ 02165435452 _ 02165432300

تلفکس : 02165422399

سامانه پیامکی : 500024414

ایمیل : INFO@SAFADASHTIEC.ir

پیوندها