تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۵:۴۰

بازدید مدیرعامل شهرک صنعتی صفادشت از شرکت پارس گوهرسان


به گزارش روابط شهرک صنعتی غیردولتی صفادشت؛ پیش از ظهر امروز یکشنبه نوزدهم فروردین ماه دکتر رهگذر مدیرعامل شهرک صنعتی صفادشت با حضور در شرکت پارس گوهرسان ضمن بازدید از خط تولید این مجموعه با خانم مهندس خداوردی مدیر این واحد و آقای نقوی مدیر اجرایی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار دکتر رهگذر گزارشی از اقدامات صورت گرفته ارائه نمود و درخصوص آخرین وضعیت شهرک و اقدامات درحال اجرا موارد را ذکر کرد.

ایشان همچنین توضیحاتی را درخصوص پیگیری برخی مشکلات زیرساختی ارائه کرد و عنوان داشت: از ابتدای دوره مسئولیت سعی کردیم با شناسایی مشکلات موجود جهت حل آنها اقدامات لازم را انجام دهیم که خوشبختانه برخی از مسائل به واسطه همین پیگیریها رفع گردید و امیدواریم مشکلات باقی مانده با همکاری مسئولین برطرف گردد.

وی همچنین اضافه کرد: اوایل هرسال با حضور میدانی و بازدید از وضعیت معابر نقشه اولویتهای آسفالت شهرک تهیه میشود تا با همکاری شهرداری عملیات آسفالت آغاز گردد.

در ادامه خانم خداوردی نیز ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته از آمادگی این مجموعه جهت هرگونه همکاری در پیشرفت شهرک خبر داد.

گفتنی است شرکت پارس گوهرسان از واحدهای مستقر در خیابان دوم غربی شهرک میباشد که در زمینه تولید نوارهای مورد نیاز شرکتهای تولید یخچال و فریزر در کشور فعالیت مینماید.

ارسال دیدگاه

تماس با ما

آدرس : استان تهران ، شهرستان ملارد ، صفادشت ، ضلع جنوبی میدان نبی اکرم(ص) ، موسسه غیرانتفاعی عمران و نگهداری شهرک صنعتی غیردولتی صفادشت

شماره های ثابت : 02165435451 _ 02165435452 _ 02165432300

تلفکس : 02165422399

سامانه پیامکی : 500024414

ایمیل : INFO@SAFADASHTIEC.ir

پیوندها