تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۱۴:۵۱

دیدار نوروزی مدیرعامل شهرک صنعتی غیردولتی صفادشت با برخی مدیران ادارات شهرستان ملارد


به گزارش روابط عمومی شهرک صنعتی غیردولتی صفادشت؛ پیش از ظهر امروز به مناسبت آغاز سال جدید و عید نوروز دکتر رهگذر مدیرعامل شهرک صنعتی غیردولتی صفادشت با برخی مدیران ادارات شهرستان ملارد دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدارها رهگذر با حضور در ادارات صنعت، معدن و تجارت، محیط زیست، مخابرات و گاز ملارد ضمن دیدار نوروزی با مدیران این دستگاههای خدمت رسان به گفتگو پرداخت. وی ضمن تشکر از مدیران ادارات درخصوص پشتیبانیها و همکاریهای صورت گرفته در سال ۱۴۰۰ از آمادگی مجموعه شهرک جهت هرگونه همیاری خبر داد.

لازم به ذکر است در این دیدارها مسئولین بر تلاش و همکاری مضاعف مبنی بر تحقق شعار تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین تاکید کردند.

در انتها نیز رهگذر به نمایندگی از اعضای هیات مدیره و مدیران واحدهای مستقر در شهرک صنعتی غیردولتی صفادشت تندیسی به رسم یادبود به مهندس حسن خاتی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملارد، دکتر مدیریان رییس اداره محیط زیست شهرستان ملارد، مهندس خیرخواه رییس اداره مخابرات شهرستان ملارد و مهندس توده روستا رییس اداره گاز صفادشت اهدا نمود.

ارسال دیدگاه

تماس با ما

آدرس : استان تهران ، شهرستان ملارد ، صفادشت ، ضلع جنوبی میدان نبی اکرم(ص) ، موسسه غیرانتفاعی عمران و نگهداری شهرک صنعتی غیردولتی صفادشت

شماره های ثابت : 02165435451 _ 02165435452 _ 02165432300

تلفکس : 02165422399

سامانه پیامکی : 500024414

ایمیل : INFO@SAFADASHTIEC.ir

پیوندها